Miele S6240 Ecoline groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S6240 Ecoline groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Haa-kaa 17-07-2012
Geschreven voor: Miele S6240 Ecoline groen

Zaterdag gekocht, zaterdagavond was het snoeroprolmechanisme kapot, en dinsdag kon ik hem dus terug naar de winkel brengen. Miele heeft (bij Media Markt) geen "Dead on Arrival" beleid, dus ik mag nu fijn drie weken wachten tot hij gerepareerd is.

Ik moet er wel bij zeggen: dit was het showmodel (laatste exemplaar), dus de snoeroproller zal wel kapot zijn gegaan in de maanden dat hij in de winkel stond. Maar dan nog, een stofzuiger moet ertegen kunnen als het snoermechaniek een paar keer per dag wordt gebruikt. Ik had hem gekocht omdat hij hier zoveel positieve reviews had.

namens Lejanne 26-12-2011
Geschreven voor: Miele S6240 Ecoline groen

Een harstikke fijne stofzuiger met meer dan voldoende zuigkracht.Ruim 9 meter snoer zit eraan.Echter, de borstels van het mondstuk zitten er nu scheef in waardoor het metaal aan de onderkant over de vloer schuurt.Hiermee gaan wij nog terug naar de winkel. Toch blijft dit een aanrader om aan te schaffen.

maarten897 06-12-2011
Geschreven voor: Miele S6240 Ecoline groen

Fijne stofzuiger. Heeft 6 standen. Stand 1 is genoeg voor de meubels en stand 2 voor de houten vloer en deurmatten. Met een stroommeter heb ik het verbruik gemeten: 10 minuten zuigen kost nog geen 0,1 kWh, dus zo'n 2 cent. Op die lage standen is de stofzuiger ook aardig stil.

Henktenk 11-09-2011
Geschreven voor: Miele S6240 Ecoline groen

Hartstikke fijne stofzuiger. We hebben er veel plezier van. Stekker is lang genoeg, hij kan stil gezet worden en hij zuigt goed, ondanks het beperkte stroomgebruik. Enige nadeel is dat de stofzuigermond: SBD 650-3 AirTeQ snel verstopt raakt. Bij elke zuigbeurt kan ik er haren en draden uit proberen te halen (wat me maar gedeeltelijk lukt). En er is geen opening om hem goed open te maken. Echt een minpunt, maar geen reden om hem terug te brengen.

henktenk 10-01-2012

Als aanvulling over de stofzuigermond. Inmiddels is gebleken dat er een stukje karton vast zat in de stofzuigermond. Die zorgde voor de verstopping. Sinds ik die verwijderd heb, geen problemen meer. Wel vind ik de stofzuigermond wat hoog. Ik kom moeilijk onder lage kastjes en de verwarming

Mandy87 26-07-2011
Geschreven voor: Miele S6240 Ecoline groen

+ Wat een ideale stofzuiger zeg !
Verbruikt maar 1200 watt en zuigt gigantisch !!
De steel is ook lekker lang, ik kan zo onder de bank door zonder het aan de kant te schuiven.Hij rijd ook lekker achter de aan door de kleine wieltjes.Hij heeft een stille stand , maar zelfs als je hem voluit zet dan hoor je hem amper.

- Hij blaast het lucht uit aan de bovenkant ipv de achterkant, op deze manier krijg je steeds die lucht in je gezicht. De stofzuigerzakken van Miele zijn klein waardoor je snel nieuwe zakken erin moet doen. Dit zijn echter de enige minpunten over deze stofzuiger. Het is een echte aanraden en ik ben er zo blij mee dat ik hem heb gekocht ! Nu snap ik waarom mensen zeggen : eens een Miele , altijd een Miele